Pretty flowers

 
Nej Kungsträdgården hann jag inte ta mig till när det blommade så fint men turligt nog så råkar vi ha ett körsbärsträd precis runt hörnet vilket för mig räckte gott och väl när kameran fick följa med ut på promenad härom veckan! Det är ju bara så vackert den här tiden på året!  //Linn
1 ♫♪ sandra:

skriven

fina bilder!

2 benedit ♥:

skriven

riktigt fina bilder!

sv; tack så mycket! :) ja det är så gott haha :D
kram

3 Ellinor:

skriven

SV: hahah okej, ja men man blir ju verkligen de nu i slutet :)

Har med haft en bra dag :)

4 maja:

skriven

sv: du fotar riktigt fint du med! men tack ändå c;

5 Johanna ♥:

skriven

sv: Tack det har du med :D Du fotograferar super bra !

6 J o j z y ♛:

skriven

SV: Jajjamen, allt i min blogg är gjort av mig! :)

7 Ebba - Mode & vardag ♥:

skriven

Fina bilder!

Sv: Tack så mycket! Ja det gör jag :)

8 Paulina:

skriven

Vilken fin blogg du har! Har du haft en bra dag? :)

9 linah brown:

skriven

fina bilder och fin blogg!:D

10 Cornelia:

skriven

Jag studerade Corporate Social Responsibility på universitet där. Fett att du blivit vegetarian! Kram

11 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

svar: bara kul att hjälpa till :)

12 Amanda:

skriven

Vad har du för musiksmak så kan jag försöka komma på någon :)
Fina bilder!!

13 Johanna ♥:

skriven

sv: Hihi varsågod :) Tack!

14 molly - jmphoto ♛:

skriven

Superhärliga bilder verligen!!

sv: ja det ska bli jätteskönt! :D Nej, vi åker med jaqulines familj ^^

15 maria at inredningsvis:

skriven

Sjukt fina vårbilder:) gillar din blogg och följer nu.

Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

ha en kanonhelg

LOVE Maria från inredningsvis.se

Kommentera här: