Kattunge

 
Min familj har fått en kattunge! Han är underbar, hur snäll och mysig som helst med dock lite galen ibland men det är väl så kattungar ska vara! Vi har haft honom i cirka två veckor nu och han har bara fått gå ut i trädgården när vi är med och ser till att han inte springer bort eftersom han är så liten. Så idag när det var så otroligt skönt väder ute så fick han komma ut en sväng! 
 
Idag var jag i skolan en snabbis och pluggade, sen drog jag ner på stan och träffade bästaste Esma! Vi gick omkring på stan och tog en fika och bara satt och myste ute i solen. Jag fick en superfin födelsedagspresent av henne lite i förskott för jag fyller ju år på lördag, men då är jag i Göteborg och ser på Håkan Hellström! Ska bli så kul :) 
 
Vi hörs snart igen! /Annie 
1 Ellen (alatariel):

skriven

Åh vad härligt! Så himla söt! ^^

2 my:

skriven

Men så söt :D

3 ELSA:

skriven

Naw så söt! Kattungar är ju hur busiga och gulliga som helst! :D

Skulle du kunna hjälpa mig att bestämma färg på mina vans jag ska beställa? :)

Svar: Ja dom är underbara! :D
Själv har jag mörkblå vans och tycker ju självklart att du skulle valt blå haha, men mellan svart och vit tycker jag nog vita faktiskt. Snyggt till sommaren! :)
elinalinnea.blogg.se

4 ❤ w i l m a ❤:

skriven

sv: jag har bara fått dem lästa för mig när jag var mindre, men nu har jag snart löst ut den fjärde så jag är på väg iallafall! :)
ha en fin dag! :)

5 Julia:

skriven

åh vilken söt katt! vad är det för ras? :))
sv: jag vet inte :O...

6 emma & vilma:

skriven

åh vad söt :D
allt bra idag? kram

7 irma:

skriven

sv : inte alla :-)

8 Jenny:

skriven

gud så söt den var! :')

9 emmaholm.se:

skriven

ÅH så söt katt!

Svar: Hihi Tack, han är underbar! :) Hälsningar Annie
elinalinnea.blogg.se

10 ♫♪ sandra:

skriven

sööt!

Svar: Jaa! :D /Annie
elinalinnea.blogg.se

Kommentera här: