Min fina sommar

Hej fina blogg! Nu har det gått mer än en månad sen jag skrev något här! Inte bra alls, men det har berott på att jag har haft fullt upp med massa olika händelser och jag har haft det riktigt bra, det har varit fint väder, och jag har njutit varenda dag på ett eller annat sätt. 
Sommaren började med att min syster har tog studenten!! Efter det jobbade jag en del, firade midsommar på bästa sätt och sen åkte jag och min familj ner till värmland till våran sommarstuga som man mår som bäst i. Vi hade semester där i två veckor och hann med mycket. Shopping, sol, bad, besök på Alster, gå på Putte i Parken-festival för att se Håkan, Hästpojken, The Sounds och Pugh Rogefeldt, och mycke andra otroligt härliga saker. 
Jag har set bästaste Håkan Hellström live tre gånger denhär sommaren. Första gången var i Göteborg, Slottskogsvallen på min födelsedag 8 juni. Andra var på Putte i Parken-festivalen i Karlstad. Och nu tredje gången på skansen i Stockholm. 3 gånger, många spenderade pengar, men jag kan ändå inte få nog.
Jag har spemderat mycket tid med mina fina vänner samtidigt som jag inte hunnit träffa många som jag saknar. Men det känns fortfarande som att sommaren just har börjat och att jag ska hinna med massa roliga saker trots att vi redan är inne på mitten av juli. Hur som helst har min sommar varit toppen hitills och den är som sagt inte slut än så mycket kan hända. Nu ska jag passa på och njuta av min sista kväll tillsammans med Ida innan hon åker till Grekland på lördag. Jag kommer sakna henne såå, men Linn kommer hem från sin segelbåts-semester nästa vecka så då kan jag stalka henne istället, haha! 
 (Detta är några av mina instagram-bilder, följ mig gärna för mer uppdatering! anniesoderman @ instagram)
Ha det så bra så ses vi snart här på bloggen igen, och jag hoppas det inte dröjer en månad tills nästa gång igen!! Kram /Annie 

Kommentera här: