Surprise

 
 
 
 
 
Bilder från överraskningsfesten jag och Ak hade för Lina i helgen! 
 
Imorgon är det sista dagen innan jullovet startar. Jag är så grymt taggad inför lovet, som jag har fullproppat med massor av roliga saker - jag ska använda min tid åt att vara med mina älskade vänner! Det kommer bli ett må-bra-lov, och det kom verkligen i lagom tid för nu är jag så trött på skolan att jag bara vill spy. Jag har redan ställt in på mig att inte plugga någonting under lovet - det är lika bra, så behöver jag inte känna mig besviken om det inte händer! 
Idag gymmade jag med Linnéa, och sen avslutade jag kvällen med ett telefonsamtal med käraste Annie. Det drog ut lite på tiden - haha det tog över 2 timmar - så nu måste jag försöka sova lite så jag orkar ta mig upp imorgon!
/Ida 

Kommentera här: