Borta bra men hemma bäst

Nu är jag tillbaka från min semester i Grekland! Det har varit två helt underbara veckor, men jag måste ändå erkänna att det är riktigt skönt att vara hemma igen.
 
Vi hängde mycket vid poolen eller vid stranden nedanför hotellet! Det är mest stenstränder i Grekland, men jag kan tycka att det är skönt eftersom jag hatar när man har badat och det fastnar sand på fötterna och  benen...
Jag ska snart få en ny mobil - hade sönder min gamla - och längtar såå mycket. Jag har knappt lyssnat på musik på  tre veckor, så det var väl det jag saknade mest på resan - förutom alla människor här hemma såklart. 
 
Vi kom hem mitt i natten och jag - som är lite av ett kontrollfreak - började plocka upp väskan, så när jag vaknade i morse såg det ut som om jag aldrig varit borta. Allt är alltså i sin ordning och idag tänker jag bara ta det lugnt och återhämta mig innan jag börjar jobba igen. Jag ska även försöka få in så mycket tid men vänner som möjigt på kvällarna! Nu är det bara två veckor kvart tills skolan börjar igen... det känns helt sjukt. Börjar jag redan i 2:an? Haha jag har inte riktigt hängt med tror jag. 
 
Ni får se mer bilder och lite inköp senare! Kram Ida
 
 
 
1 Ellen (alatariel):

skriven

Låter såå härligt! Jätte fina bilder också! :)

Kommentera här: