Inspiration

 
 
Idag svängde jag förbi Åhléns och stötte på denna bok som jag har velat ha i några veckor nu. Det är en bok om träning och kost av Sofi Fahrman och julia Fors. Jag har bestämt mig för att ta tag i dethär med träning och "hälsa" i sommar, så denna bok fick bli en liten komma-igång-present till mig själv. Imorgon har vi skolavslutning, så nu sätter jag igång! Insperationen flödar... eller något liknande! /Ida  
 
1 Amanda:

skriven

Åh vilken fin blogg ni har! :D

Planer inför sommaren?
kram!

2 Amanda:

skriven

svar: åh låter härligt! :D
Ska åka till Turkiet, vara med vänner och spendera mesta dels i stockholm :)

Planer inför i mrogon då?
kram :D

3 SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG:

skriven

sv: aa ;)

4 N E L L I E:

skriven

har tänkt att köpa den länge,är det värt? :)
sv: det är min kusin! :)

5 Emma:

skriven

Svar: Jag har ridit oavbrutet i 10 år nu :)

6 Julia:

skriven

sv: tack för svar! åkte också banor om det var det du menade:O
vinnaren var sådär men han var ganska söt så det är ett + i junior eurovision (många tjejer skrek hela tiden när programledaren interjuvade honom) :))

det låter som en bra bok :D
xoxo

7 Ellen (alatariel):

skriven

Himla bra present ju till sig själv och kul med sommarlov. ^^
SV: Tusen tusen tack! :)

8 Ellen (alatariel):

skriven

SV: Mitt sommarlov började redan den 1 juni (finland)! ;) Så jag har haft sommarlov i lite över en vecka. ^^

9 Emma:

skriven

Sv: Nej tyvärr har det inte blivit så mycket tävlande.. Det är inte nu på dom senaste åren jag börjat starta lokalt och km osv. Men nu med Magi ska jag försöka bli bättre på det ;)

10 Emma :

skriven

Sv: Jag fotar med en Canon EOS 600D :)

11 kim:

skriven

Hej sötnos!
Jag kör en "dagens blogg" på min blogg! Gå in och anmäl dig vet jag! :)
kram

12 Kim:

skriven

Hej sötnos!
Jag kör en "dagens blogg" på min blogg! Gå in och anmäl dig vet jag! :)
kram

13 Elin:

skriven

Fick den där boken av min storasyster :) Verkligen inspirerande!

Kommentera här: