Det här är Ida Elina

 
Det här är jag, Ida. Jag är 17 år och har alltså snart gått ut ettan på gymnasiet i Stockholm där jag går sång-pogram. Förutom att sjunga så tycker jag bl.a. om att fotografera - något ni kommer få se mycket av här på bloggen! Sen är det ju alltid kul med träning, kompisar, jobb, osv. Jag blir lätt rastlös och gillar därför att hålla igång och ge mig själv utmaningar som nästan är omöjliga att uppnå. 
Jag, Annie, och Linn har kännt varandra sedan vi var fem år och vi blev nog ganska snabbt tajta när jag flyttade ut till skärgården där Linn och Annie bodde. Nu har jag flyttat därifrån igen och bor inne i stan, men vi är fortfarande lika bra vänner och därför så hoppas jag på att den här bloggen kommer att kunna vara en personlig plats där vi har kul tillsammans, men också en plats där ni kan gå in och läsa och få insperation. Hoppas vi ses här snart igen!  

Kommentera här: