Födelsedags-middag

 
 
Igår träffades vi ett gäng tjejer hemma hos Linn och firade hennes sjuttonde födelsedag. Vi började med grillat, sen badade vi, och sen minns jag inte helt vad vi gjorde men mycket hann vi med eftersom vi hoppade över biten då man vanligtvis sover. Jag kommer trött, och försenad till jobbet idag, men nu känns det bra igen. Jag ska göra mig en onyttig middag till att börja med.  /Ida Elina
1 Johanna ♥:

skriven

Åh låter som en super kul dag :)

sv: Jaha, men den bilden i headern är från förra sommaren :)

2 Julia:

skriven

vilka fina bilder & kul med grill och bad :D

3 maria at inredningsvis:

skriven

Vilka härliga sommarbilder:)och tack för fina ord på bloggen

Om du gillar syrenlila kan du kolla in min nya post:)

ha en skön vårvecka

LOVE Maria

4 Amanda Johansson:

skriven

Ser jätte härligt ut :D

5 Johanna ♥:

skriven

Åh så kul och trevligt :D

6 ❤ w i l m a ❤:

skriven

sv: håller med, så goda är de faktiskt inte!
tusen tack! :)
härliga bilder!

7 my:

skriven

Härliga bad-bilder :)

8 Tilda:

skriven

Superfina bilder! Man får riktigtiga sommarkänslor :)

9 freja:

skriven

alltså kan inte vänta längre till att få komma hem till sommar sverige

Kommentera här: